Sunday, June 13, 2021

Νέα αναθεώρηση Hyundai Bayon 2021



 Το συμπαγές crossover Hyundai bayon διαστασεις τη σειρά SUV της κορεατικής μάρκας στο κάτω άκρο της σειράς.


Ετυμηγορία

Το Hyundai Bayon δεν είναι το πιο ευρύχωρο μικρό SUV, αν και ο χώρος εκκίνησης είναι καλός, αλλά είναι ένα στρογγυλεμένο πακέτο που οδηγεί αρκετά καλά και προσφέρει ένα ισχυρό, ηλεκτροκίνητο σύστημα κίνησης που βοηθά την απόδοση και την απόδοση. Σε αυτήν την πρώτη πρώτη οδήγηση ενός αυτοκινήτου ευρωπαϊκών προδιαγραφών, φαίνεται ότι θα μπορούσε να είναι υποψήφιος στην πολυσύχναστη κατηγορία crossover.


Τα μικρά SUV είναι μια μεγάλη θέση πώλησης και ενώ η Hyundai διαθέτει το συμπαγές crossover Kona, υπάρχει ακόμα χώρος στη σειρά κάτω από αυτό για ένα ακόμη μικρότερο μοντέλο, πιστεύει η κορεατική εταιρεία.


Εξ ου και αυτό, το Hyundai Τεχνικά Χαρακτηριστικά Bayon. Είναι ένα μικρό SUV με βάση το i20 που ανταγωνίζεται τους οίκους της Puma με βάση το Ford Fiesta και σίγουρα έχει παρουσία χάρη στο funky στιλ του αυτοκινήτου, με τις μεγάλες γρίλιες και τα στενά φώτα πορείας που γίνονται γρήγορα εμπορικά σήματα των SUV της Hyundai.


Σημαίνει λοιπόν ότι η Bayon 2021 μοιράζεται κάποιες ενδείξεις στυλ με το μεγαλύτερο SUV Hyundai Tucson, το οποίο δεν είναι καθόλου κακό.


Το σημείο εισόδου στο line-up είναι ένας τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 λίτρων 99bhp στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπως και με τη σειρά i20, αλλά είναι η πιο ισχυρή μονάδα 1,0 λίτρων 118bhp που προσπαθούμε σε ευρωπαϊκές προδιαγραφές - και οι δύο διαθέτουν 48 - ελαφριά υβριδική τεχνολογία βολτ για βελτίωση της αποδοτικότητας.




Αυτός ο ισχυρότερος κινητήρας συνδυάζεται με έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, όπου δεν υπάρχει μηχανική σύνδεση μεταξύ του πεντάλ συμπλέκτη και του δίσκου συμπλέκτη. Σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί να απεμπλακεί αυτόματα ενώ είναι ακόμα σε ταχύτητα και ακόμη και να σβήσει, με τη μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου του υβριδικού συστήματος που παρέχει αρκετή ισχύ για το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης και άλλες λειτουργίες. Βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, πάνω απ 'όλα.


Διαφήμιση


ΕΝΑ Δ

Ο κινητήρας τραβά ομαλά, με αξιοπρεπή ροπή ροπής και αρκετή απόδοση για ένα μικρό SUV, ολοκληρώνοντας την ταχύτητα 0-62 mph σε 10,4 δευτερόλεπτα. Δεν θα ξέρατε ποτέ ότι το πεντάλ συμπλέκτη δεν ήταν φυσικά συνδεδεμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς είναι ακόμα εύκολο να τραβήξετε και ο κινητήρας κόβει πίσω ομαλά.


Είναι παρόμοιο με το supermini i20 στο πώς λειτουργεί το σύστημα μετάδοσης κίνησης, πράγμα που σημαίνει ότι έχει λίγα κακά, μια καλή εξάπλωση ισχύος που παρέχει επαρκή απόδοση και αρκετή βελτίωση. Ο τρόπος με τον οποίο το Bayon οδηγεί και χειρίζεται είναι επίσης στρογγυλός, προσφέροντας αρκετή άνεση για ένα μικρό SUV.


Στο εσωτερικό, το Bayon δεν είναι διαφορετικό από το αδερφό του supermini, με ένα ψηφιακό σύμπλεγμα οργάνων και μια μεγάλη κεντρική οθόνη ψυχαγωγίας στην παύλα.


Ωστόσο, είναι 4 εκατοστά ψηλότερο από το i20, οπότε η πρόσβαση είναι αισθητά ευκολότερη, όπως θα περίμενε κανείς, αν και ο χώρος στο πίσω μέρος είναι λίγο πιο περιορισμένος. Ως αποτέλεσμα, οι ψηλότεροι ενήλικες μπορεί να το βρίσκουν λίγο περιορισμένο εκεί σε μεγαλύτερα ταξίδια. Ωστόσο, ο χώρος εκκίνησης είναι πολύ δίκαιος για την κατηγορία, στα 411 λίτρα.



No comments:

Post a Comment

Where to Watch series tv for Free Legally: The 5 Best Sites

 Want to flow TV shows for unrestrained without fracture the law? Here are the best unrestrained TV streaming sites! 1. Gowatchseries Gowatc...